Про нас
yellow-blue-background-min

Наша історія

У партнерстві з Асоціацією з ГРОМАДСЬКОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ «АСОЦІАЦІЯ УНІВЕРСИТЕТІВ ТРЕТЬОГО ВІКУ «КЛЕПСИДРА»(скорочено – ГО АУТВК)  почали вивчення, оцінку потреб та цінностей  жінок 50+ і старших  для реалізації їх  інтересів з використанням сучасних технологій та новітніх засобів комунікацій.
Також фахівці та експерти ГО були залучені до громадського  обговорення  МЦП «Турбота. Назустріч киянам», розробленої фахівцями Департаменту соціальної політики КМДА
Громадська організація «Новий соціальний вектор» розробила методику формування практичних навичок «Жіноче лідерство 50+» на замовлення Академії муніципального управління.
Методика  освітнього проекту «Жіноче лідерство 50+» успішно апробована в рамках проекту «Університет третього віку» Академії муніципального управління та Департаменту соціальної політики КМДА.

Розробка та проведення тренінгів для студентів Університетів Третього Віку  м. Києва. Участь у форумі  «Соціальні права як механізм розвитку гендерно-збалансованого людського капіталу», який організували в КМДА під патронатом Міністерства соціальної політики України та Міністерства юстиції України. Форум залучив  представників міжнародних організацій, всеукраїнських та міських громадських організацій, депутатів Верховної ради України та Київської міської ради, громадського активу Києва.  Пропозиції до резолюції Форуму: «сприяти розвитку жіночого лідерства у житті територіальної громади»

Проект «Київської академії жіночого лідерства» реалізований у квітні-червні 2021 року в рамках виконання рішення сесії Київської міської ради «Про приєднання до Європейської Хартії рівності жінок і чоловіків». Кураторка від ГО –Тетяна Новицька. У проекті взяли участь 27 жінок, що працюють в КМДА, прагнуть  кар'єрного зростання, розвитку  свого лідерського потенціалу, комунікативних компетенцій, усунення бар’єрів для участі  у політиці прийняття рішень. Учасниці пройшли 3 навчальних модулі протягом трьох місяців (квітень-червень) 2021 року, гостьові лекції у  форматі оффлайн.
Проект  підтримала  заступниця голови КМДА Марина Хонда.

У 2022 році, після повномасштабного вторгнення Росії в Україну, ми почали формувати партнерську мережу для психосоціальної допомоги киянам. Із перших днів війни наші волонтерки, взявши на плечі валізки психолога, допомагали родинам, жінкам, дітям, які ховалися у столичному метро.
Наразі реалізуємо такі проєкти:
• Перша психологічна допомога жінка та дівчатам Києва
• Київська Академія жіночого лідерства
• Майстерня оптимізму
• Обираємо життя
kyiv-woman-leadership-academy-min
logo1big

8 років досвіду в побудові гендерно-комфортного міського середовища Києва

    

ГО «Новий соціальний вектор» була створена  в кінці 2015 року за ініціативою групи жінок-вчених та громадських діячок, які мають 20-річний успішний досвід самореалізації у науковій, дослідницькій, просвітницькій та управлінській діяльності.
Наша організація – це платформа публічного партнерства  для просування  принципів рівності та прав жінок, посилення їх ролі та впливу в суспільстві.  Ми залучаємо до співпраці громадські та міжнародні організації, Фонди,  експертів/ок , фахівців  освіти та науки, державної влади та місцевого самоврядування, які поділяють та впроваджують принципи рівності.
     ГО «Новий соціальний вектор» є неприбутковою, позапартійною, відкритою для партнерства на всій території України. Ми прагнемо бути активною та провідною силою в міжнародному партнерстві міст та країн, що підтримують принципи європейської Хартії рівних прав і можливостей жінок і чоловіків у життя місцевих громад.

logo1big

Затверджено рішенням 
Загальних зборів
№ 1 від 31.01.2021 року
зі змінами від .03.2022

 

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН
громадської організації “Новий соціальний вектор”
код ЄДРПОУ 40025628
на 2021-2023 роки
    

1.    Загальний аналіз та опис поточної ситуації.


ГО "Новий соціальний вектор" створена наприкінці 2015 року за ініціативою представниць освітньої та наукової сфери, громадських діячок, які мають 20-річний успішний досвід самореалізації у науковій, дослідницькій, просвітницькій та управлінській діяльності.

Наша організація – це платформа публічного партнерства для просування принципів рівності та прав жінок, посилення їх ролі та впливу в суспільстві, психологічної та фізичної безпеки.

Ми залучаємо до співпраці громадські та міжнародні організації, Фонди, експертів/ок, фахівців освіти та науки, соціальних комунікацій, публічної влади та місцевого самоврядування, які поділяють та впроваджують принципи рівних можливостей жінок і чоловіків.

Воєнний стан та нові виклики для країни змінили пріоритети жінок і чоловіків по всій Україні. Змінилися звичні соціальні ролі та гуманітарні потреби жінок та дівчат. Жінки взяли на себе відповідальність за безпеку родин, дітей, створюють мережеві спільноти для гуманітарного реагування, допомагають ЗСУ. Наші проєкти спрямовані на формування стійкості країни, нових ресурсів та можливостей для спротиву та перемоги.

У 2022 році, після повномасштабного вторгнення Росії в Україну, ми почали формувати партнерську мережу для психосоціальної допомоги киянам. Із перших днів війни наші волонтерки, взявши на плечі валізки психолога, допомагали родинам, жінкам, дітям, які ховалися у столичному метро.

Наразі у партнерській співпраці з КМДА  реалізуємо такі проєкти:

• Перша психологічна допомога жінкам та дівчатам Києва.

• Київська Академія жіночого лідерства.

У партнерстві з іншими ГО, що поділяють наші цінності:

·       Тренінговий центр соціально-психологічної підтримки.

·       Психологічна підтримка жінок-державних службовців, що працюють в системі міської влади міста Києва

·       Комунікаційна кампанія «Чек-лист для чоловіків»

·     Психологічна підтримка ВПО

ГО "Новий соціальний вектор" є неприбутковою, позапартійною, відкритою для партнерства на всій території України. Ми прагнемо бути дієвою та відповідальною стороною в реалізації визначених пріоритетів, проєктів, заходів та гендерно чутливих політик, що сприятимуть зміцненню стійкості України та її відновленню після перемоги.

Наразі організація об’єднує 17 членів ,які перебувають в Києві і 10 за кордоном.

 

Наша цифрова платформа

     https://nsv.org.ua

 

    Наші експерти/тки провели 6 наукових досліджень на замовлення міської     влади міста Києва, а також :

·  У партнерстві з Асоціацією з ГРОМАДСЬКОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ «АСОЦІАЦІЯ УНІВЕРСИТЕТІВ ТРЕТЬОГО ВІКУ «КЛЕПСИДРА»(скорочено – ГО АУТВК)  проведено аналіз потреб жінок 50+ і старших  міста Києва з використанням сучасних технологій та новітніх засобів комунікацій.

·      Розроблено  методику формування цифрових навичок «Жіноче лідерство 50+» на замовлення Академії муніципального управління. Методика  освітнього проекту «Жіноче лідерство 50+» успішно апробована в рамках проекту «Університет третього віку» Академії муніципального управління та Департаменту соціальної політики КМДА.

·       Розроблено навчальні програми для  тренінгів для студентів Університетів Третього Віку при РДА  м. Києва.

·      Розроблено пропозиції до резолюції форуму  «Соціальні права як механізм розвитку гендерно-збалансованого людського капіталу»(2019), який організували в КМДА під патронатом Міністерства соціальної політики України та Міністерства юстиції України. Форум залучив  представників міжнародних організацій, всеукраїнських та міських громадських організацій, депутатів Верховної ради України та Київської міської ради, громадського активу Києва.  Пропозиції до резолюції Форуму: «сприяти розвитку жіночого лідерства у житті територіальної громади»

·       Забезпечена реалізація проєкту «Київської академії жіночого лідерства» у 2021-2022 роках. Кураторка від ГО – Тетяна Новицька. 

·      Дві навчальні сесії Академії  були  організовані за підтримки управління з питань гендерної рівності КМДА, Фонду Олени Пінчук. Навчання пройшли  55 жінок, які працюють в системі публічної служби та  прагнуть  кар'єрного зростання, розвитку лідерських навичок, комунікативних компетенцій  для участі  у політиці прийняття рішень. Проект  підтримала  заступниця голови КМДА Марина Хонда

·      У 2022 році  Київська Академія жіночого лідерства продовжила роботу за новою програмою «Жіноче лідерство під час воєнного стану та після перемоги України» у партнерстві із Асоціацією ОТГ за підтримки Проєкту «Просування гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок в рамках реформи децентралізації в Україні» та фінансування Уряду Канади. ООН Жінки.

·      10 програм та тренінгів розробили  фахівці, залучені ГО «Новий соціальний вектор», для жінок, які займають лідерські позиції чи прагнуть їх досягти.

·      200 жінок взяли у участь у навчальних програмах, заходах, тренінгах, майстер-класах

·      Учасниці: жінки, що працюють в системі публічної влади міста Києва; представниці громадського сектору та благодійних фондів; волонтерки; керівниці соціальних закладів міста Києва; керівниці  освітніх закладів міста Києва; жінки ВПО; жінки з інвалідністю

·      Фахівці та експерти ГО були залучені до громадського  обговорення  МЦП «Турбота. Назустріч киянам» та «Київ-місто рівних можливостей», ухвалених Київрадою.

·      Дві членкині нашої ГО входить до складу Експертної ради з питань гендерної інтеграції КМДА.

 

 

 

2.   Аналіз зацікавлених сторін (стейкхолдерів).

 

Клієнти ГО:

 

Структурні підрозділи державної влади та місцевого самоврядування, комунальні підприємства, організації та бюджетні установи,  неурядові громадські організації, жінки, що мають вищу освіту та бажання посилити свої управлінські навички для кар’єрного зростання, жінки, що мають управлінський досвід або хочуть брати участь у суспільному житті громади, розробленні та прийнятті рішень на місцевому рівні, різні соціальні групи жінок та чоловіків, вразливі категорії населення, ВПО.

 

 Бенефіціари  ГО

 

Жінки і чоловіки різних соціальних груп населення, ВПО, вразливі  категорії населення, які хочуть отримувати якісні гендерно чутливі послуги, органи публічної влади та інституції, що  беруть участь у розробленні та прийнятті рішень, або впливають на ці рішення, органи місцевої влади, які впроваджують політики гендерної рівності та розвитку людського капіталу, дотримуються принципів паритетної демократії.

 

Партнери ГО

     Неурядові громадські організації, міжнародні організації, донори, вищі навчальні заклади різних форм власності, викладачі ВНЗ,  структурні підрозділи органів державної влади та місцевого самоврядування, які впроваджують  принципи рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, комунальні  підприємства та установи, засоби масової інформації, соціальні медіа, блогери, тренери та розробники авторських програм з розвитку управлінських та лідерських  компетенцій

 

3.     SWOT-аналіз.

 

Сильні сторони

 

  • Проєвропейський вектор  діяльності організації, спрямований на досягнення Цілей сталого розвитку (Ціль 5) та рівних можливостей жінок та чоловіків у житті місцевих громад
  • Досвід аналітичних та соціологічних досліджень за темами: зміцнення стійкості громади, розвиток соціального капіталу, досягнення паритетної рівності, інновації в  системі управління та розвитку лідерства, зміцнення  місцевого самоврядування, впровадження результатів у місцеві політики
  • Досвід проведення публічних інформаційних та комунікаційних заходів
  • Добре налагоджені зв’язки із місцевими та регіональними ГО
  • Високий рівень організаційного розвитку та можливість залучення фахівців та експертів національного  рівня
  • Широкі партнерські зв’язки, в тому числі: серед органів місцевої влади та громад, можливість поширення досвіду на всі області України
  • Репутація професійної та політично незаангажованої організації, залучення  нових кваліфікованих аналітиків та соціологів
  • Досвід роботи в умовах воєнного стану, швидка мобілізація партнерів, які поділяють наші цілі і цінності

 

Слабкі сторони

 

  • Недостатній рівень диверсифікації джерел фінансування
  • Відсутність комунікацій у соціальних мережах та слабка промоція цілей та можливостей організації
  • Недостатній рівень залучення волонтерів, відсутність системної роботи з волонтерами
  • Достатньо широкий спектр аналітичних досліджень організації, неадекватний наявним людським ресурсам (кількості експертів)
  • Недостатній список зовнішніх рецензентів аналітичних продуктів організації
  • Вплив усталених соціальних норм, стереотипів та упереджень у сфері гендерної політики, надання гендерно чутливих послуг
  • Недостатній рівень залучення до розроблення рішень окремих соціальних категорій населення, що потребують підтримки під час воєнного стану
  • Недостатній рівень залучення міжнародних організацій шляхом залучення грантів.


Можливості

 

  • Європейський вектор розвитку України, що відповідає баченню і стратегічним напрямам роботи організації, ухвалені НПА у сфері гендерної рівності
  • Реформа місцевого самоврядування в Україні – перерозподіл повноважень і ресурсів між центром та регіонами, підписання європейської Хартії рівності у житті місцевих громад
  • Досвід поєднання проведення аналітичних, соціологічних досліджень та практичної (проектної) діяльності організації, можливість залучення авторитетних фахівців, тренерів,  експертів та інших амбасадорів к сфері рівних можливостей
  • Висока фахова репутація експертів ГО та можливість транслювати свою позицію у середовищі  місцевої  та регіональної влади
  • Успішні навчальні проекти розвитку людського капіталу в рамках соціального партнерства з  міською та регіональними владами
  • Розширення цільових груп та замовлень, сертифікація навчальних і тренінгових програм, партнерство, укладання меморандумів  з вишами
  • Досвід формування партнерських спільнот, набутий під час воєнного стану
  • Досвід залучення фахівців для надання психосоціальної підтримки цивільному населенню, зниження ризиків психоемоційних розладів, запобігання професійному вигоранню, відновлення психологічної стабільності тощо.

 

Ризики

 

  • Слабкі інституції влади, відповідальні за розвиток людського капіталу та впровадження політики  рівності
  • Тиск суспільних стереотипів, що заважають участі жінок у процесах  прийняття рішень для  впливу на повсякденне життя місцевої громади.
  • Низький рівень розуміння проблематики ґендерної рівності в суспільстві загалом та серед державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, збереження усталених ґендерних стереотипів, що визначають патріархальні настанови щодо соціальних норм та ролей жінок і чоловіків
  • Наявність на ринку значної кількості неурядових організацій, які  проводять дослідження, пишуть звіти, але не забезпечують  впровадження результатів досліджень  у міські політики 
  • Конкуренція з  організаціями громадянського суспільства, які роками фінансуються за рахунок місцевих бюджетів
  • Можливість  спротиву ГО та рухів, які не бачать потреби у досягнення гендерної рівності та  підтримки політично активних жінок
  • Слабкі навички членів ГО у сфері адвокації політики рівних можливостей та гендерної рівності на регіональному рівні
  • Слабкі навички залучення грантів
  • Воєнний стан в Україні, постійні загрози ракетних обстрілів та загострення ситуації на фронті

 

 

4.     Актуальні проблеми.

 

За останні роки в Україні зросло представництво жінок у Верховній Раді України та місцевих радах. За даними Держстату на 2020 рік: в обласних радах – до 28,4 %, міських радах міст обласного значення – до 32 %, районних радах – до 33,6 %, чому сприяло введення квот Виборчим кодексом України 2020 року.  

Жінки також недостатньо представлені на рівні прийняття рішень в органах виконавчої влади. За даними Держстату за 2020 рік всього 13% жінок серед членів КМУ, 22,8% жінок серед керівників ЦОВВ та їх заступників, а також 33,3% жінок серед державних посадовців категорії «А».

Незважаючи на збільшення представництва жінок у порівнянні із попередніми скликаннями, позиції рейтингу України щодо політичної участі жінок залишаються низькими в Індексі ґендерної нерівності – 98 місце серед 156 країн щодо представництва жінок у Парламенті, 110 місце – щодо представництва жінок на вищих керівних посадах.

Війна та її наслідки для України мають не тільки важку демографічну кризу, а зменшення участі жінок у прийнятті рішень та визначення пріоритетів гуманітарної політики під час воєнного стану

 

Проблеми, на які ми будемо впливати своєю діяльністю:

· Низький рівень залученості жінок до прийняття рішень на місцевому рівні

· (Київрада: 29% жінок)

· Недостатній рівень обізнаності жінок, що працюють в системі публічної влади, та жінок, що мають активну громадську позицію та хочуть стати депутатками місцевих рад, у сфері інноваційних знань та навичок управління  
(КМДА: 75% жінок, 70%-категорії Б і В)

· Низький рівень участі жінок 50+ у суспільному житті, обмежені  можливості їх соціальної групи  долучатися до прийняття рішень (Київрада: 4 депутатки 50+, серед 120  громадських організацій, що працюють сфері досягнення рівності та прав жінок (аудит КМДА) тільки10 очолюють жінки
50+

· Недостатньо фахових досліджень потреб різних соціальних груп та даних, дезагрегованих за статтю

· Низький рівень інформування широкого загалу про ключові концепції ґендерної рівності та механізм захисту прав жінок, представлення міжнародного досвіду переваг для різних груп жінок і чоловіків, дівчат і хлопців від впровадження ґендерної рівності;

· Низький рівень  розуміння  в органах публічного врядування українського та міжнародного законодавства, програм та політик, що сприяють ґендерній рівності та передбачають навчання з огляду на національний механізм;

·      Недостатній рівень  висвітлення тематики ґендерної рівності , важливості ролі жінок у прийнятті рішень, паритетного партнерства телерадіомовленням, Інтернет-виданнями, соціальними мережами, інформаційними агентствами;

·      Низький рівень залучення жінок до прийняття рішень під час вирішення питань гуманітарної кризи під час воєнного стану.

 

 

5.     Бачення майбутнього (візія), місія, цінності.

 

  Візія

   Разом з іншими НГО,бізнесом та владою  наближаємо Перемогу та часи, коли Україна стане країною рівних можливостей та паритетної демократії


  Місія

   Ми сприяємо  досягненню рівних прав та можливостей жінок та чоловіків у всіх сферах суспільного життя на місцевому та національному рівні

  Цінності

  Рівні можливості жінок і чоловіків

  Рівність доступу до розвитку та ресурсів, паритетна демократія в процесах  прийняття  суспільно важливих рішень, розвиток управлінського та лідерського потенціалу жінок

  Недискримінація


   Проектна та партнерська співпраця, її організація та її  якість не відрізняється залежно від сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, раси, кольору шкіри, національності, місця проживання, майнового стану, соціального статусу, стану здоров’я, політичних, релігійних чи інших переконань, за мовними або іншими ознаками

  Безперервний розвиток

   Забезпечуємо різноманітність та творчий підхід у методах роботи, сприяємо використанню IT-технологій, новітніх навчальних програм та  інструментів.

  Свобода і толерантність

   Відстоюємо  рівність як цінність.  Вирішуємо проблеми/суперечності  шляхом діалогу та паритетної демократії .

  Повага і довіра

   Поважаємо думку кожного і сприяємо зміцненню суспільної довіри

  Наші цінності керують нашою стратегією та нашими повсякденними діями:

·        Ми забезпечуємо  залучення   визнаних фахівців у ​​своїй галузі

·        Ми стійкі, прагнемо надавати  управлінські та лідерські навички з урахуванням нових викликів

·        Ми адаптуємо наші програми  на основі того, що дійсно  потрібно для  розвитку   нашої країни

·        У нас є  команда однодумців, яка працює разом, щоб забезпечити  експертні висновки для розроблення місцевих та регіональних  політик

 

 

 

Стратегічна ціль  1

Жінки та чоловіки користуються рівними можливостями людського розвитку у сфері професійного зростання, освіти, навчання, забезпечення стійкості громади.

 

 

Проблеми, на вирішення яких спрямований стратегічний напрям:

- Обмежений доступ до навчання впродовж життя шляхом формальної, неформальної  освіти різних груп жінок і чоловіків, передусім, жінок, що працюють у сфері публічного управління, де на керівних  посадах домінують чоловіки, літніх жінок, жінок з інвалідністю
- Недостатнє врахування ґендерних аспектів при формуванні та реалізації освітньої політики та програм, що призводить до збереження ґендерних стереотипів та наявності дискримінаційного змісту навчального контенту на всіх освітніх рівнях, низького рівня ґендерної чутливості освітян, відсутності комплексної системи ґендерної освіти та спеціальних програм для підготовки фахівців з ґендерних питань та питань стійкості громади під час воєнного часу


 

 

Оперативна ціль 1

 

 Забезпечити  доступ  жінок  до  професійного навчання та підвищення рівня управлінських  компетенцій, участі у прийнятті рішень під час воєнного стану 

 

Завдання, спрямовані на досягнення цілі:

 

· Забезпечити розширення можливостей  для навчання та освіти протягом життя, сприяти розвитку управлінського та лідерського потенціалу жінок, мотивувати їх брати участь у прийняті рішень, що впливають на життя людей

 

·     Покращити доступ до навчання продовж життя, особливо жінок старшого віку, інших категорій, які зазнають множинної дискримінації.

 

·      Формувати навчальні програми й тренінги відповідно новим викликам, тематичне навчання жінок-депутаток, жінок-лідерок та громадських активісток.

 

·   Сприяти  підвищенню рівня обізнаності про  можливості участі  жінок-лідерок до процесів прийняття рішень з питань подолання гуманітарної кризи та забезпечення стресостійкості громадипідвищенню рівня обізнаності про  можливості та права  жінок-активісток та жінок, обраних до місцевих рад;

 

Оперативна ціль 2

    Забезпечити сталий процес підвищення фахових компетенцій жінок

 

Завдання

 

· Поліпшити дослідження потреб жінок, що хочуть брати участь у прийняття рішень на місцевому рівні

· Провести аналіз кар’єрного зростання жінок у сфері публічної служби (відкриті джерела та запити до публічної інформації)

· Підготувати та укласти Меморандуми про партнерство з органами державної влади та місцевого самоврядування

 

Очікувані результати:

 

- жінки незалежно від віку мають рівний доступ до навчання продовж життя шляхом формальної, неформальної та інформальної освіти, особливо жінки, що хочуть брати участь у прийнятті рішень, розвивати свій управлінський потенціал, жінки старшого віку, інші категорії жінок, які зазнають  дискримінації;

- жінки  мають високий рівень компетенцій для чесної конкуренції у сфері публічного врядування;

- використовується недискримінаційний освітній контент, вільний від ґендерних стереотипів та упереджень, розроблено навчальні  програми підготовки фахівців з питань забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків, сертифіковані програми з розвитку управлінського та лідерського потенціалу жінок;
- жінки на основі паритетної демократії беруть участь у зміцненні стресостійкості громади, розробляють відповідні політики і заходи, втілюють їх під час війни та повоєнного відновлення

 

Індикатор для моніторингу : Кількість навчальних програм і тренінгів для жінок,  розвитку їх  громадського та управлінського потенціалу у 2023р

 

Показник: 2 нових навчальних тренінги для різних категорій жінок, що хочуть брати участь у прийнятті рішень

             

               

Індикатор: Рівень участі жінок у формальних та неформальних видах навчання та професійної підготовки за статтю та віковими групами (25-64 роки), %    2022-2023рр

 Показник: Не менше 100 жінок щороку залученні  до новітніх програм з підвищення управлінських компетенцій та зміцнення стресостійкості громади

 

 

Стратегічна ціль 2

 

Комунікації та соціальні мережі мають  ґендерно-чутливу спрямованість

 

Проблеми, на які направлений стратегічний напрям

 

Поширення стереотипного зображення жінок у  соціальних мережах та стереотипних уявлень у сфері забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків через недостатній рівень ґендерної чутливості та обізнаності працівників з питань недискримінації та забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків

 

Завдання, спрямовані на досягнення цілі:

 

Залучати комунікаційні інструменти, щоб змінювати уявлення про жінок у владі як таких, що можуть зробити її більше ефективною, прозорою, соціально відповідальною

 

Сприяти залученню ЗМІ та  соціальних медіа до висвітлення успішного досвіду жінок у владі

 

Створювати комунікаційне середовище для  підтримки для жінок, що будуть кар’єру на основі фахових знань та компетенцій

 

 

Очікувані результати:

 

- ЗМІ  та соціальні медіа приділяють більше уваги   жінкам, що стали успішними управлінцями, керівницями, депутатками місцевих рад;

- навчальні програми та  комунікаційні проекти  уникають ґендерно-стереотипних тверджень та об’єктивізації жінок;

- збільшується представництво жінок на керівних посадах на рівні публічної служби, прийняття рішень у медіа та культурі;
- нові партнерські проєкти зі  зміцнення стресостійкості враховують потреби різних соціальних груп населення.

 

 

Індикатор для моніторингу: Кількість медіа матеріалів про жінок, що  пройшли навчальні тренінги та програми ГО,  досягли успіхів на ринку праці та громадському житті, приймають рішення в системі публічного управління щодо питань життєдіяльності, подолання гуманітарних викликів та зміцнення стресостійкості громади

 

Показник: не менше 5 –медіа матеріалів про  жінок, що  пройшли навчальні тренінги та програми ГО,  досягли успіхів на ринку праці та громадському житті, приймають рішення в системі публічного управління

 

6.     Механізм реалізації стратегії і план дій.

 

Реалізацію стратегії забезпечують Голова та  Правління Спілки

 Правління є постійно діючим керівним органом Спілки в період між

черговими Загальними Зборами. Голова Правління є одночасно Головою

Спілки і є найвищою посадовою особою та очолює її Правління, здійснює

керівництво поточною діяльністю громадського об'єднання відповідно до

законодавства, Статуту, рішень керівних органів управління.

 

Кошторис-2022

 

Адміністрування 20%

Проектна діяльність 50%

Промоція та PR 30%

 

Кошторис-2023

 

Адміністрування 10%

Проектна діяльність 40%

Промоція та PR 30%

     Фандрейзінг -20%

 

Голова правління ГО                                                                 О.Чеботар                                               

Викладачі Київської Академії жіночого лідерства

Вчені та громадські діячі, яким ми довіряємо, як експертам з гендерних питань, і які завжди приходять нам на допомогу

tetiana-novitskaya-300-300-min
Тетяна Новицька

керівниця програми Київської Академії Жіночого Лідерства від ГО «Новий соціальний вектор»

oleksandr-sudarkin-min
Олександр Сударкін

Кандидат економічних наук, доцент
бізнес-школи МІМ-Київ, директор програми МВА

olena-juzjkova-min
Олена Юзькова

Докторка філософії з державного управління, коуч, медіатор, викладач курсів «Менеджмент»,
«Лідерство» у школі МІМ-Київ

anna-valensa
Ганна Валенса

PhD, бізнес-тренер, фасилітатор діалогів, коуч, психотерапевт: «Модель зрілості: психологічні
джерела лідерства»